Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Eforum paj i Mozilla


Bj0rN

Rekommendera Poster

Helt plötsligt funkar inte Eforum i min Mozilla längre. Känns som att det är nåt tabellfel eller nåt?

 

Det funkade för några timmar sen, och har funkat finfint ganska länge nu med samma version av Mozilla som jag kör nu.

 

Versions grejer: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.1) Gecko/20020826

 

<redigerat>

En liten bild säger ju förresten mer än en massa ord, här kommer den: http://www.malmberg.tk/temp/eforum3.png

</redigerat>

 

--

Some say I am crazy..but the Voices in my head disagree...

 

[inlägget ändrat 2002-11-22 16:21:08 av Bj0rN]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar fint för mig.. Upptäckte en superfräckis med Mozilla nu precis när jag skulle svara på detta inlägget. Open link in new tab - den hade jag inte märkt innan. :)

 

-NoiseKiller, för ljudlösa GHz

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö

Hej!

Provade just med

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.1) Gecko/20020826

Och jag lyckades inte få fram det fel du får. Kan du prova att tömma cachen och ladda om sidan?

 

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjälpte inte tyvärr.... knepigt... borde ju inte vara nåt med min Mozilla (även fast jag har haft andra problem tidigare: //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=340934) eftersom det funkade för bara nån timma sen...

 

Hrrmm, är nog ändå dags att uppdatera Mozillan jag kör här på jobbet, återkommer efter uppdatering och redovisar resultatet.

 

--

Some say I am crazy..but the Voices in my head disagree...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är asskön!!

 

Jag använder tredje musknappen att öppna länkar i ny tab med :)

 

--

Some say I am crazy..but the Voices in my head disagree...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkade inte efter installation av senaste betan heller... men efter en ombootning funkade det helt plötsligt... knepigt som bara den...

 

jaja, skriv av det här iaf, nu funkar det igen, ska testa att boota om nästa gång nånting konstigt händer!!

 

--

Some say I am crazy..but the Voices in my head disagree...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...