Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Netscape vs Explorer

Beef

Recommended Posts

Netscape har länge legat efter MS Explorer, men nu är det slut med det.

Byt till Netscape 7, den är suverän!!!

Om man ger den några dagar och ställer in den rätt så finns det inget som slår den. Enda hotet skulle möjligtvis vara Opera 7, Explorer är iaf avhängd.

Tja, kanske det. Men välj Mozilla istället så ligger du längst fram vad gäller utvecklingen av programmet. Eller kanske Phoenix, som är en helt underbar browser, fri från allt onödigt trams.

Håller med bcpe, den är hur skön som helst. Jag går över mer och mer från Explorer 6 till Netscape 7.

~ Stefan ~

”Ingen kan hjälpa alla men alla kan hjälpa någon.”

• 4 weeks later...

det var väl ingen nyhet direkt, det är klart att mozilla/netscape och phoenix ligger långt före IE. särskilt phoenix som är litet o snabbt gillar jag, har alltid den senaste builden. jag är enormt imponerad, det känns som om det var som om man hade gamla netscape 2.0 igen :)

Martin Karlsson

Trevligt med hinder för popup i Mozilla, bra att ha när det gäller idgs sida bland annat och ända använda aktivt innehåll. En irritation som jag har med Mozilla/Netscape är att när man sparar något tar det fruktansvärt lång tid jämfört med IE som drar ned med cache. Sparande i Mozilla låser även bläddraren i windows 2000 vilket är under all kritik. Därför använder jag både IE och Mozilla.

[inlägget ändrat 2002-12-20 06:53:18 av Martin Karlsson]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...