Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

T68i > Nokia 3650


Moffa

Rekommendera Poster

Hej Svejans!

 

Som rubriken antyder så är jag sugen på en Nokia 3650 när den kommer ut. Men jag har för tillfället en T68i (en uppgraderad T68) som jag inte vet om jag ska sälja, och sen vänta på Nokian eller om jag ska behålla den..för annars sjunker den för mycket, kan väl få 2000 kr för den nu...

 

Många säger nämligen att Nokia är barn telefoner med en massa gulligt krim krams som bara går sönder..Ericsson är väl inte mycket bättre tycker jag..

 

Vad skall man göra ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

André Johansson

Tja, sälj din mobil eller behåll den, det beror helt på hur du prioriterar.

Jag hade inte sålt min mobil nu för att vänta 2-4 månader på att en ny mobil ska komma ut. Jag vill klämma och känna, och framförallt använda en mobil innan jag bestämmer mig (om den inte kostar 1:-, då kanske det kan vara värt att chansa).

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, sälja å vänta flera månader verkar jobbigt, vad ska du prata i under tiden? :)

 

Annars har iaf jag inte testat en enda ericssonmobil vars gränssnitt inte varit stressande långsamt, antar att barntelefoner kräver ett snabbare gränssnitt för hyperaktiva barn, vad vet jag - men jag föredrar snabb respons ;)

 

.wey

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars har iaf jag inte testat en enda ericssonmobil vars gränssnitt inte varit stressande långsamt

 

T300:ns är faktiskt helt okej. Inte blixtsnabbt, men om du vet vad du gör kan du knappa vidare ändå så kommer mobilen ikapp efter ett tag.

 

Men det är ändå inte jobbigt långsamt. Och jag har också ganska dåligt med tålamod.. ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

T300 får fem discobollar av mig.

Min gamla 2618 var aptrög o T300 rör sig som en blixt i jämförelse.

Att för 2500:- få så helsikes mycket är, för mig svårt att fatta. SE har gått om Nokia där.

Vet inte hur kvaliteten är, men den känns ju stabil. Hoppas på fler mophun-spel bara :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...