Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Telefonsamtal - behöver hjälp snabbt!!


Kristianstad

Rekommendera Poster

Hej!

Jag skulle ringa till min mammas jobb, men slog uppenbarligen fel nummer. Någon svarade och påtalade att jag hade ringt fel nummer. Det är ju sånt som händer ibland. Då jag skulle ringa upp igen upptäcker jag att personen i luren (den som jag ringt fel till) inte lagt på luren. Jag hör personer prata i bakgrunden.

 

Jag har testat att lägga på luren i fem minuter och öppnat den igen, men det är fortfarande samma människor som pratar i bakgrunden.

 

Vad skall jag göra? Jag har ingen aning vem jag ringt...

/ Kristoffer

Windows kunde inte hitta något tangentbord. Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att avbryta.

 

 

Tillägg: Det löste sig. Personen la antagligen just på.

[inlägget ändrat 2002-11-13 15:17:29 av Kristianstad]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det löste sig. Personen la antagligen just på.

 

Annars bryts samtalet automatiskt efter en stund när den ena parten (=du) har lagt på.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hihi, det påminner om den roliga grejjen att folk ibland går omkring med en mobiltelefon i fickan och har glömt sätta igång tangentbordslåset... och råkar ringa upp någon och spelar in ett 10 minuter långt telefonssvararmeddelande innehållande "gå-omkring-ljud" medan han/hon är ute på sin shoppingrunda... eller PA-systemet på tunnelbanan =)

-------------------------------

/HAREN

”And never start a sentence with a conjunction”

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där låter vääldigt slugt. När du ringer upp, är det du som betalar, och även du som bestämmer när samtalet ska avslutas.

Från att du lägger på luren är samtalet uppkopplat i 5-10 sekunder. Sen bryts det. Trycker du däremot R eller fejkar en R-knapp genom att bara studsa luren i klykan kan det ligga uppe längre, men inte hela 5 minuter!

 

-NoiseKiller, för ljudlösa GHz

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...