Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Doom 3 E3 Demo Leaked

SYS64738

Recommended Posts

Nån mer som har testat den?

Grafiken är fruktansvärt snygg, men det är också fruktansvärt krävande, ibland går det ner till 1-2 fps.

Gissar på att det blir väldigt dyrt när det färdiga resultatet släpps, minst 3-4000 för att uppgradera datorn och sen 500 till för själva spelet.

Men har man hårdvaran, så är det lätt det bästa spelet någonsin. Själva atmosfären i spelet verkar bra också, stämningen är rätt otäck.

[inlägget ändrat 2002-11-11 21:03:31 av SYS 64738]

Jag får inte igång Doom3?

Då man väljer single-player och ska köra igång det så kommer det upp efter ett tag en felruta om att doom3 har orsakat ett fel och ska stängas av windows.

Kör win2000 på en P3 800a med GF2 gts

• 1 month later...
  • 1 month later...

Det är olagligt att ladda ner så jag får inte tala om var, men orden Direct och Connect dyker upp här utan någon särskild anledning...

a, lite för gött. Har fått igång doom 3 demot i fullskärm nu. Men det hackar något. SKa köpa geforce 4 när ja fyller år. Men annars var det jävligt bra, det bästa spel ja har spelat någonsin.

Det är ju skit gött har precis skaffat en ny dator en 2,8 GHz med det nyaste radeon kortet men fps én går endå ner som värst till 7-8fps jag längtar till de har optimerats klart det och kommer ut på marknaden det är ju skitsnyggt jag tror nog att det kommer räcka med en 1,2 Ghz eller något sådant men det borde ju behövas ett bra grafikkort till eller vad tror ni

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...