bader Posted December 10, 1999 Share Posted December 10, 1999 Nån som vet om det finns nån tredjeparts leverantör av programvara för IrDa till NT4? Datorn som det ska vara till är en Dell Latitude CPi A.. Tacksam för alla tipps!! God jul till alla!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bader Posted December 16, 1999 Author Share Posted December 16, 1999 Efter mycket letande så har jag hittat ett program som möjlig gör användning av IR porten på NT4. Program leverantören heter http://www.extendsys.com/products/infrared/ På mitt företag så har vi lyckats att surfa genom Ir porten och en motorola triband med ett gott resultat. Att synca med en Palm V och datorn var heller inga problem. Skulle det vara några frågor så är ni välkommna att kontakta mig sandor@n-m.com Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Posted January 30, 2000 Share Posted January 30, 2000 Hej Jag tror det finns en programvara som heter quickbeam. Finns att hämta via ericssons sidor. Har ej provat med den lovar gott. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.