Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Jag hatar NORMAN!!!!

Kronan

Recommended Posts

Jag undrar hur man får bort Norman virus scan från datorn........jag behöver ingen brandvägg eftersom jag har det inbyggd i routern...Hur bär jag mig åt???

-Patrik Johansson-

Kontrollpanelen --> Lägg till/ ta bort program?

/Neox -(Patrik J)

”Gravitation can not be held responsible for people falling in love”
- citat av Albert Einstein

Nejdu Patrik

Så lätt är det ju då inte...programmet finns inte med i den listan och det är det som gör mig så förgrymmad.

The One and Only Krona

Jo jag vet men jag vill bara inte ha det på datorn......det används inte och jag stör mig helt enkelt bara....är det ingen som vet eller vadå???.....måste finnas något sätt....

Det används inte? Du har ett annat virusprogram eller inget alls? Nåt borde du ha...

Som jag skrev i mitt förra inlägg är Norman Virus Control listat som "NVC v5.20" i min "Lägg till/ta bort program". Det är tyvärr den enda ledtråd jag kan komma med.

Jag är skyldig alla som har kikat på detta inlägg en stor fet ursäkt....jag har inte fattat att nvc är norman och därför inte hittat det i lägg till ta bort program listan........det fanns naturligtvis där och det är nu borta från min dator.......vill helst tacka Goran2pricks som lade till att det hette det......tck......jag ber än en gång om ursäkt...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...