Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jag hatar NORMAN!!!!


Kronan

Rekommendera Poster

Jag undrar hur man får bort Norman virus scan från datorn........jag behöver ingen brandvägg eftersom jag har det inbyggd i routern...Hur bär jag mig åt???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Patrik Johansson-

Kontrollpanelen --> Lägg till/ ta bort program?

 

/Neox -(Patrik J)

”Gravitation can not be held responsible for people falling in love”
- citat av Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nejdu Patrik

 

Så lätt är det ju då inte...programmet finns inte med i den listan och det är det som gör mig så förgrymmad.

 

The One and Only Krona

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag vet men jag vill bara inte ha det på datorn......det används inte och jag stör mig helt enkelt bara....är det ingen som vet eller vadå???.....måste finnas något sätt....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det används inte? Du har ett annat virusprogram eller inget alls? Nåt borde du ha...

 

Som jag skrev i mitt förra inlägg är Norman Virus Control listat som "NVC v5.20" i min "Lägg till/ta bort program". Det är tyvärr den enda ledtråd jag kan komma med.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är skyldig alla som har kikat på detta inlägg en stor fet ursäkt....jag har inte fattat att nvc är norman och därför inte hittat det i lägg till ta bort program listan........det fanns naturligtvis där och det är nu borta från min dator.......vill helst tacka Goran2pricks som lade till att det hette det......tck......jag ber än en gång om ursäkt...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...