Just nu i M3-nätverket
Jump to content

0028:048E8DFF

goe

Recommended Posts

Jag har på sista tiden fått upp den blå varnigsbilden på min win98se. Där det står så här

ETT ALLVARLIGT UNDANTAG OE INTRÄFFADE PÅ 0028:048E8DFF AKTUELLT PROGRAM KOMMER ATT AVSLUTAS. Sedan kommer det sedvanliga under med att trycka valfri tangent eller ctrl alt del för att avsluta.Är det någon som har ett bra tips

Stefan Eklinder

Goe!

När inträffar det? När du avslutar?

Är det när du avslutar så prova att uppdatera drivrutinerna. Jag hade många bluescreen tidigare, men de försvann när jag uppdaterade mina drivrutiner.

Har du nyligen installerat ett program så kan det också bero på det programmet, som strular till det. Ett tips om programmet ligger nere vid klockan så stäng programmet innan du stänger Windows. På så sätt kan du också bli kvitt bluescreen.

---

/Stefan Eklinder

If you can’t make it, fake it.

Det kan hända när som helst. Jag kan liksom inte hitta någon röd tråd.Den enda gången som jag vet när det inträffar är när jag kör NAV2002 och scannar hela hårdisken.Men detta gör jag inte för jämnan

Hur mycket RAM har du i din burk?

Kombinationen RAM och Norton AntiVirus scan kan orsaka BSOD i Windows 98 och ME. Jag upplevde det i ME med 512MB RAM.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...