M.a.d Posted November 2, 2002 Share Posted November 2, 2002 Nån annan som har problem med att prata i handsfree till T65, den man pratar med tycker hela tiden det brusar väldigt mkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lillen_009 Posted November 2, 2002 Share Posted November 2, 2002 Har en T65 med handsfree och had samma problem som du. Men jag upptäckte vad som var fel. I kontakten mellan telefonen och Handsfreen sitter det två piggar på varje sida av handsfreen. En av dem var av på min och därför blev överföringen dålig. Kolla på handsfreen att den är hel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M.a.d Posted November 2, 2002 Author Share Posted November 2, 2002 Japp, den är hel. Har du E orginal eller kopia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lillen_009 Posted November 2, 2002 Share Posted November 2, 2002 original. Fungerar utmärkt efter att jag fick den utbytt. Sök upp säljaren och be att få prova en annan för att se om det är telefonen eller handsfreen felet sitter i. Ljude i min handsfree är mycket bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.