Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kazaa har blivit seegt


CJ Björkdahl

Rekommendera Poster

CJ Björkdahl

Är det bara jag som erfar att Kazaa har gått och blivit seegt? Tidigare fick man "nästan jämt" hastigheter på minst 10k, ofta upp emot 50. Idag så ligger hastigheterna ofta på 1-2k.. Jag hörde nåt för ett tag sen att "hollywood" skulle utveckla metoder för att sega ner filbytartjänsterna.. Är det detta som har hänt?

 

 

 

MVH

pedagogen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig lyckats få full kräm med kazaa, men vem har bråttom, när man har "flatrate"?:)

Provar och ta ner en fil nu "Adagio for violins" av samuel barber och ligger på vanliga 19Kb av 120 möjliga.

 

Hollywood och riia gör säkert allt dom kan komma på för att sabba för fildelningsprogram, det är bara och acceptera. Det kommer nya varianter tills dom (t.ex. skivbolagen)läst in sig på vad it handlar om och vad man kan göra med den för att tjäna pengar.

 

 

[inlägget ändrat 2002-11-02 00:47:41 av Pentti H]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

Även om man har ADSL så är det ju skoj om man får snabb överföring.. Men det beror väl på vilka som är uppkopplade. I USA har dom ju flatrate även på uppringt modem, så det är kanske sådana tjommar som ligger på och drar ner hastigheterna..

 

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det inte va flatrate för modemare i sverige med?

 

/Henrik

 

---------------------

Snart är jag ikapp dig Weyland...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

Såå värdelöst är väl inte kazaa.. Och med direct connect så måste man ju dela ut flera GB innan man kan koppla upp sig.. Visserligen har jag jättemycket att dela, men man vill ju inte få ifpi på sig... (Så det jag delar är egna alster)

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...