Just nu i M3-nätverket
Jump to content

hemsida i publisher

MatteKalle

Recommended Posts

Jag har gjorde min hemsida i Publisher 2000 för något år sedan. .....tyvärr så har min hårddisk krashat ett antal gånger så jag har inte kvar publisherdokumenten av min hemsida. Det enda materialet som finns är alltså det som finns upplagt på nätet (se adressen nedan). Hur ska jag göra för att kunna fortsätta arbeta på min hemsida? (jag hoppas det går att lösa så att jag kan fortsätta arbeta i publisher).

Hej!

Om jag uppfattar dig korrekt, så har du kvar dina HTML-filer på den server där din hemsida ligger. För att komma åt dem använder du helt enkelt ett FTP-program för att koppla upp dig mot den hårddisk där dina HTML-filer ligger. Lösenord och användarnamn har du fått av din Internetleverantör. /Andreas

jodå jag har laddat ner min hemsida i html-format ....men det hjälper ju inte. Jag vill ha dem i pubhlisher-format. om jag öppnar hemsidan i html-format med publisher så ser det helt konstigt ut (inget är det ska vara), och jag vet inte om man kan konvertera html till .pub (publisher-formatet).

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...