Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Trasig dag?

Weyland

Recommended Posts

Servern tvärdog. Har nu bytt varenda komponent (utom mb), men den tvärhänger sig inom en minut varenda gång - ofta redan i POST. Beställer nytt moderkort, tar tid... gnäll.

ICQ-bannad? Jag får inte logga in idag, oavsett vilken dator eller vilken klient jag använder. Men kajin kan logga in, tom med min icq-klient på min dator. Gnäll :/ (får logga in på icq.com-sidan)

Trodde att frysen lagt av oxå, fullt med frost i den (den är nyinstallerad då den gamla var opålitlig och pep). Visade sig att det inte ens gick att stänga frysdörren ordentligt pga oplant underlag. Justerade fötterna och gnäller på fastighetsskötarna som installerade den i veckan... måste man frosta av alltså :7

Det extrema pipet i örat försvann efter lite antibiotika mot bihåleinflammationerna... men det lägre tinnituspipet kvarstår.. mina öron känns slaktade, ingen vila får man... gnäll... återbesök om en vecka - lär väl bli den vanliga 'live with it!'... :7

--

.Weyland

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

Servern tvärdog. Har nu bytt varenda komponent (utom mb), men den tvärhänger sig inom en minut varenda gång - ofta redan i POST. Beställer nytt moderkort, tar tid... gnäll.

Då har du väl ingen användning av ditt moddade Unisys-chassi, vad vill du ha för det? ;)

Mvh

-Cat

”Varför vara besvärlig

när man med lite fantasi kan bli helt omöjlig.”

okänd

Tja, 1995:- ;9

Hmm.. någon som kört WD-diskar i ett Abit KT7-A? Eller någon som har ett KT133-kort liggandes som jag kan få köpa? Datorbutiken säljer renoverade KT7A-kort för 509 spänn...

--

.Weyland

Tja, 1995:- ;9

Huga! Men med tanke på Dremel-klon-arbetet så är det juh en rätt låg timtaxa...åsså metalliclacken förstås... ;)

Mvh

-Cat

”Varför vara besvärlig

okänd

Jo, fotade hyllan med tomma sprayburkar efter bygget.. den var klart överbefolkad, den hyllan...

--

.Weyland

Jo, fotade hyllan med tomma sprayburkar efter bygget.. den var klart överbefolkad, den hyllan...

När kommer den bilden upp på ffx? ;)

Har förövrigt en förkärlek för Unisys-stuff. Speciellt när Burroughs gick ihop med Sperry skapade de många trevliga maskiner.

Någon som kommer ihåg "Arbets Myran" anno ~1985? =)

Mvh

-Cat

”Varför vara besvärlig

okänd

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...