Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Återförsäljare av NeMo kabelmodem sökes!


Stefan Eklinder

Rekommendera Poster

Stefan Eklinder

Hej!

 

Sitter på Comhems lina med kabelmodemet NeMo. Sökte lite efter återförsäljare av det här modemet om nu åskan skulle ta det eller om det går sönder av andra anledningar.

 

Garantin har redan gått ut.

 

Tyvärr lyckades jag inte hitta någon återförsäljare. Någon som vet? Man ska kanske vända sig till Telia för att få köpa NeMo?

 

Sedan lite offtopic, men hur får man tyst på modemet? Det är en konstant väsande, lite pipande signal när det är igång. Lite störande nu när jag fått tyst på datorn. ;) Borde kanske bygga in det i någon ljudisolerad låda =)

 

---

/Stefan Eklinder

 

If you can’t make it, fake it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt, jag har likadant modem (tror jag iaf då jag kör comhem. Om du inte har nån annan modell av Nemo vs)och mitt modem är hur tyst som helst, inte ett knyst hörs från den.

 

Skulle tippa att Telia borde veta, för dom är väl dom enda man kan köpa modemen av?

 

http://www.ngcable.com/prod_nemo.html

Det här modemet har jag.

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------

Athlon TB 1.4Ghz, Abit KG7-lite, 256 PC2100 DDR + 512 PC2700 DDR, GF4Ti4600. WinXP Pro.

 

[inlägget ändrat 2002-10-25 13:02:07 av Pentti H]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Pentti H!

 

Vi har samma modem!

 

Skulle tippa att Telia borde veta, för dom är väl dom enda man kan köpa modemen av?

 

Oki, får höra med Telia ;)

 

---

/Stefan Eklinder

 

If you can’t make it, fake it.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...