Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Handdator+streckkodsläsare?


Nic

Rekommendera Poster

Någon som vet om det finns någon Handdator med streckkodsläsare som tillbehör?

Streckkodsläsare bör kosta något mindre än 4300.

Det ska även gå att skriva ut via handdatorn via en vanlig skrivare.

 

Jag har kollat på en streckkodsläsare som endast är avsedd för streckkodsläsning. Den kostar då över 17000+moms. Vilket jag anser är allderles åt skoge för mycket.

 

 

Tacksam för svar :--)

 

/Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

På ICA går det omkring anställda med handdatorer som har streckkodsläsare och scannar av diverse varor de lägger upp på hyllorna. Jag tror knappast att dessa enheter är SÅÅ förbålt dyra. Det verkar som om de använder psion-liknande datorer, men psion är väl nedlagt sedan länge?

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar vad de nya shop-expressläsarna som vi kunder på coop forum numer traskar omkring med kostar? Det är juh inte så att det handlar om ett par stycken eller några dussin, utan en hel j-a jungel med läsare ;)

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glenn Larsson

Får du tag i en iPaq så kan du få köpa min Symbol Companion Ej radiolan, Den är knappt använd, legat & samlat dam sedan jag böt affärside...

 

Pris kan vi diskutera, utskrifter kan jag ej hjälpa dig med, men det finns nog stöd i Win CE för det.

 

Annars så kan du kolla in priset på en Symbol handdator (PocketPC 2K+2 eller Palm), kan även fås med 802.11b kort. kostar runt 11000 (ex moms)

 

Mvh

Glenn

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

COOP och ICA har säkert fått bulkpris.. Själv tror jag inte priset är så mycket högre än ett par tusenlappar styck..

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...