Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

lokal mp3 server


/ j

Rekommendera Poster

Nya lokaler, ny friare arkitektur, inga väggar, damn, vi måste börja samsas om musiken!

 

finns det nått bra färdig kodad typ mp3 server där man via ett webbinterface kan önska låtar som lägs i en ordning? och spelas på en burk vi har stående?

 

/ j

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya lokaler, ny friare arkitektur, inga väggar

Låter som Skanova i Farsta..? ;)

[inlägget ändrat 2002-10-23 15:45:56 av NoiseKiller]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hemligt...

Vi andra som vill veta då??

 

 

Jharowski...

 

Alcohol:

The cause and solution to all of our problems...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag håller på o bökar med tipsen jag fått ! jag återkommer med en egen utvärdering när jag är klar !

;)

/j

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde som du sa och provade... men tyvärr så blev det fel vid installationen och då avinstallerade jag det igen. Då raderades även alla .mp3 låtar och alla andra filer i katalogstrukturen... MYCKET synd tycker jag! Jag tackar gudarna för att jag inte hade nått viktigt där mer än musik som tyvärr inte är backupat

 

Förresten, någon som har någon idé för hur man kan rädda det? NTFS + XP

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heheh tack för tipset men orkar inte börja lära mig unix/linux för att få igång detta :)

 

datorn som står övers kör XP .

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Sen så står det ju iofs både på nedlaggningssidan samt sidan man kommer till efter nedladdning att programmet skall installeras i en egen katalog.

 

<snip>

Please note:

INAUDIO SHOULD BE INSTALLED IN IT'S OWN DIRECTORY.

(This is also the default setting for the installation-program so if you dont change anything, dont worry ;)

When doing a new installation any existing files residing in the directories you select for installation will be removed.

</snip>

 

Stora röda bokstäver högst upp på sidorna...

+ att detta då är standardvalet vid en ny installation...

 

Trist att det hände dig men.. tja. Knappast en anledning att varna för programmet i sig :)

 

// Anders - upphovsman till inaudio.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Hej Anders!

Jag vet det!

Som du ser så var det för ett år sedan jag skrev det. Det var då jag upptäckte det och du fixade till buggen och skrev till texten. När jag laddade ner det stod det inget om det. Men som sagt. Nu är den varningen inte aktuell längre (tror jag).

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...