Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

En frundering!


Patrik Corneliusson

Rekommendera Poster

Patrik Corneliusson

Hej!

 

Jag kom just på en sak som eForum saknar. I sina personliga inställningar, tycker jag man skall kunna ställa in vilka forum man vill "vara med i".

 

De forum man väljer tex kryssrutor kommer man bara få information utav. Tex när man går till nya inlägg syns bara dom forummen.

Fast när man går till "visa alla forum" eller "lista forum" så skall alla forum visas i vanlig ordning.

 

Jag tycker även att man skall kunna "bevaka" ett helt forum, så alla nya inlägg som kommer bevakar man och får ett email när det är ett nytt inlägg i det forumet inte bara i en "slinga" som man själv har besvarat på, som det är nu.

 

Tack

 

Mvh

Patrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jani Andersson

Jag har mottagit önskemål om detta redan tidigare och jag tycker att det finns en klar påäng i det du skriver. Gäller bara att göra det så smart som möjligt.

 

Det här med möjligheten till att bevaka alla inlägg - alltså även de som man inte själv skrivit vore ju helt klart önskvärd. Den finns redan med i "långa listan över önskvärda features på eForum"...

 

Det här med "favoriterna" tror jag måste utvecklas lite till, men idéen är mycket bra.

 

mvh

Jani Andersson

idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Patrik Corneliusson

Hej!

 

Ber om ursäkt för att jag "upprepar" vad andra redan har skrivit. Men jag har bara varit medlem i forummet ca 1 månad eller om det är 3 veckor, så man kan säga att jag har missat 11 månader. Om ni nu har haft öppet i 1 år.

Jag är bara aktiv i 5-6 forum, som jag kollar flera gånger om dagen och svarar på och skriver i. Men nu har vi ju ett foum för "nya features" och det är ju bra :)

 

Tack

 

Mvh

Patrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jani Andersson

Det är lungt! Vi får gemensamt komma på ett sätt att för favoriter och hotkeys mm.

 

mvh

Jani Andersson

idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Patrik Corneliusson

Hej!

 

Det är ju egentligen barnsligt enkelt!

 

Användar profilen av varje användare i eran databas får helt enkelt bara utvidgas.

 

Så kan man ju lösa det på en sekund i princip.

 

Mvh

Patrik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jani Andersson

Ja teoretiskt kan man ju bygga ett

nytt eforum på 3 röda... :-)

 

Nej, men som jag sagt så är eForum ganska

bökigt upplagt. Så det tar tid och tankeverksamhet att få tillochmed de enklaste saker att fungera. Tro mig.

 

 

mvh

Jani Andersson

idg.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...