Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Euroitsolutions webbhotell, erfarenheter?


tjoff

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag undrar om ni har några erfarenheter med http://www.euroitsolutions.se/ ?

Jag tänker på Webbhotell Business för 1.795kr/år

 

Sitter för nuvarande på algonet (telenordia) och det har fungerat mycket bra i många år.

Anledningen till bytet är för att vi saknar PHP å MySQL. Kostnaderna för euroitsolutions är dessutom mindre, men det har mindre betydelse i det här fallet.

 

Har accesstiden till servern någon större betydelse för surfning?

 

Tjoff

[inlägget ändrat 2002-10-16 19:13:10 av tjoff]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 years later...

Gammalt inlägg...

 

Men jag kan inte rekommendera EutoIT, de är både dyra och besvärliga enligt egen erfarenhet.

Speciellt besvärliga är de när man vill byta från dem till något annat...

 

Sök på CINT om recensioner, de har inge bra betyg....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Varning för Euro IT

Jag värvades över från Yreg till EuroIT med säljsnacket att Yreg använder fula metoder att förlänga avtal. EuroIT hade på något sätt fått tag på kunduppgifter från Yreg och försökte värva deras kunder. Sen använder de själva samma fula metoder att förlänga avtal. Att maila och säga upp avtalet går inte. Jag skickade sen underskrivet brev för att säga upp avtalet, det går inte heller. Man ska tydligen använda ett speciellt formulär enligt allmänna avtalet för att lyckas säga upp avtalet.

Jag tycker det är ett bluff och båg företag.

Jag har egen firma och skulle aldrig drömma om att använda deras metoder mot mina kunder.

Kundtjänst tycker inte att hos behöver lyssna på vad en kund tycker, men ser på flera forum jag att det är flera kunder som tycker de är bluff och båg företag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...