Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Spela Hjärter på LAN


Starre

Rekommendera Poster

Hej alla!

 

Ni som har WinXP, har ni när ni startar spelet Hjärter någon av möjligheterna:

 

Jag vill ansluta till annat spel

 

eller

 

Jag vill ge

 

??? SJälv får jag aldrig upp dessa alternativ. Vet att de finns i WinME.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Ni som har WinXP, har ni när ni startar spelet Hjärter någon av möjligheterna:"

Testade alldeles nyss, men har heller inte de två möjligheterna. Och jag gissar att du menar "Hjärter" och inte "Hjärter på Internet".

 

/Max

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag gissar att du menar "Hjärter" och inte "Hjärter på Internet".

 

Helt rätt. Har du ett LAN?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Har du ett LAN?"

Nej det har jag inte. Jag är ansluten till Internet via Telia ADSL. Klickar jag på "Hjärter på Internet" så får jag upp ett fönster där en sökfunktion börjar söka efter tre medspelare. När de är funna kan spelet börja. Om de är verkliga eller fiktiva vet jag inte.

 

/Max

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om de är verkliga eller fiktiva vet jag inte.

 

Jag är inte säker men jag misstänker att det är verkliga människor och att spelandet sker genom MSN GamingZone eller vad det heter.

 

Någon annan här på Eforum med WinXP som har lust att kolla ifall ni har möjlighet till multiplayerspel i Hjärter?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"...med WinXP som har lust att kolla ifall ni har möjlighet till multiplayerspel i Hjärter?

Jag tror alla med XP har det om man installerat alla Spel-komponenter i Lägg till/ta bort Windows-komponenter. Jag gjorde det nu i efterhand med XP-skivan.

Spelet går genom MSN Zone.com. Jag satte på Automatiskt (för att slippa spela själv). Gissa vem som vann? Jag fick 19 poäng och de andra 6, 2 resp. 0 poäng.

 

/Max

[inlägget ändrat 2002-10-14 20:22:35 av Maratonmannen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick 19 poäng och de andra 6, 2 resp. 0 poäng.

 

Ett första sticket antar jag? Spelet är ju inte slut förrän någon har nått 100-poängsspärren.

 

Jag tror alla med XP har det om man installerat alla Spel-komponenter i Lägg till/ta bort Windows-komponenter. Jag gjorde det nu i efterhand med XP-skivan.

 

På så vis. På WinME fungerade det direkt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...