Just nu i M3-nätverket
Jump to content

För få svarar på mina inlägg!

JANspeed

Recommended Posts

Jag skulle vilja anmäla ett ganska allvarligt fel på eforum och det är att alldeles för få svarar på mina inlägg. Detta måste alldeles omedelbums rättas till för det är fruktansvärt irriterande! Och jag är nog inte den enda som irriterat sig på detta ofta förekommande problem.

Mina inlägg och frågor är alltid roliga, logiska och lättförstådda och ändå så verkar det som om eforum inte klarar att svara på dem? Det enda jag kan tänka mig är att mina inlägg är så grundliga och genomtänkta att det helt enkelt inte finns något mer att säga efter att jag har postat.

Det är dock en aningen jobbigt att eforum inte har mål i munnen för det känns ju som om jag snart toppar listan av de som har flest obesvarade inlägg eller listan över de som oftast först svarar på sina egna inlägg. Och de listorna ger ju ingen status whatsoever! Så skärpning eforum!

Ni får också ta och göra något åt mina poäng också för det är ju helt självklart att kvalitén på mina inlägg skiljer sig rejält från medelmåttorna här på eforum och att jag då förtjänar minst 2 poäng (om inte 3) per inlägg automatiskt. Vartenda av mina inlägg borde även räknas som två för hur annars är det tänkt att jag ska komma ikapp Weylands antal inlägg? Det är ju inte passande att någon med min status har mindre inlägg än denne klart besatte inläggspostande vilde.

Så gör alla på eforum en tjänst nu och åtgärda detta problem innan det urartar helt. Och Weyland, kom nu inte slängandes med dina smart questions från Tuxedo! Det är ju helt klart att de som skrivit sidan inte har konsulterat mig alls vilket de självklart borde ha gjort innan!

..;)

/JANspeed

Stefan Eklinder

JANspeed!

Ni får också ta och göra något åt mina poäng också för det är ju helt självklart att kvalitén på mina inlägg skiljer sig rejält från medelmåttorna här på eforum och att jag då förtjänar minst 2 poäng (om inte 3) per inlägg automatiskt.

Det är väl de som du ger tipsen som ska bedömma om dina inlägg är värd poäng eller inte. Om man själv fått bestämma så hade säkert alla gett sig hur mycket poäng som helst ;)

Medelmåtta? Tja, beror på var du drar den gränsen. Man kan ge lösningen på ett problem och vara avancerad användare med en djävulsk erfarenhet. Poängen? Tja, den får man inte för att den man hjälper antingen glömmer bort eller är snål med poäng. Själv försöker jag ge poäng till de som ger mig klockrena lösningar på saker. Annars kan det bli poäng till folk som skriver något kul eller har en rolig formulering med mera.

Mina inlägg och frågor är alltid roliga, logiska och lättförstådda och ändå så verkar det som om eforum inte klarar att svara på dem? Det enda jag kan tänka mig är att mina inlägg är så grundliga och genomtänkta att det helt enkelt inte finns något mer att säga efter att jag har postat.

Du menar att du nästan har lösningen själv? ;) Du saknar kanske uppgifter som gör det svårt för andra att lösa dina problem. Jag har stött på många som saknar uppgifter typ "Min dator hänger sig vid start. Vad är problemet?"

Weyland har säkert en väldig kunskap och kan därför komma upp i ett hiskeligt antal inlägg. Jag tycker det är lite snett om det ska vara någon slags tävling i vem som har flest inlägg och poäng. Det är trots allt ett diskussionsforum. Om man hetsar fram antalet inlägg så blir det inte så välformulerade och genomtänkta.

---

/Stefan Eklinder - tycker funktionen att klistra in signatur är kanon :D

I datorvärlden finns det väldigt många nollor, men ytterst få ettor.

Jonas Birgersson

..;)

Hehe... mitt inlägg var alltså inte ett dugg ironiskt utan jätteseriöst och jag tycker det är helt rätt att posta inlägget under "Buggrapporten". ;)

...Och för er som fortfarande inte hajjat. ;)

/JANspeed

Jag tror du behöver en ironismiley efter varje stycke för att göra det riktigt tydligt ;p

--

.Weyland

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

Hejsan

Om du nu har lösningen själv ... då lägger du antagligen frågorna för att upplysa oss "medelmåttor" då eller??

;)

Du måste ha haft lite å göra eftersom du skapar en fiktiv ironisk debatt ....

Vad är det egentliga syftet?

ProfBaltazar

”To be or not to be ...”

Du måste ha haft lite å göra eftersom du skapar en fiktiv ironisk debatt ....

Ja nu var det ju inte min avsikt att starta en debatt utan bara bjuda på lite humoristisk läsning. Men det verkar som ironin inte nådde fram och humorn då falnade. Det gör ju i och för sig mitt inlägg bara mer ironiskt antar jag. ;)

/JANspeed

[inlägget ändrat 2002-10-11 14:43:14 av JANspeed]

*fattar vinken o ger en poäng*

*LOL*

/Stefan

To me, boxing is like a ballet, except there’s no music, no choreography and the dancers hit each other.

Men det verkar som ironin inte nådde fram

Hmmm... betyder detta att vi måste gå tillbaka till alla dina gamla inlägg och läsa dem igen, vi kanske missade det där också? ;-) (<---- obs ironi)

//Seb

- Min nya förbättrade signatur, Ultra Plus. Minst 3 ggr bättre än tidigare!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...