Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

gta nätverk


Bulls0ft

Rekommendera Poster

Efter som man behöver en licens för varje dator man installerar spelet på, så ja. Tror knappt du kan köpa en GTA licens utan medföljande cd-rom.

 

 

--- Klassiker ---

Man vill ju inte behöva tala om för marsianerna att de inte kan få fler IP-adresser eftersom jordlingarna har använt upp allihop

Vinton Cerf ang. IPN

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öh.... jag kanske är helt borta men...

 

jag har för mig att GTA2 ska finnas o ladda hem ....gratis!... har nämligen gjort det.... kommer inte ihåg var...

 

/Ex

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladda hem?

Om man har såpass rymligt samvete så skulle man väl hellre bränna en kopia på den skivan man redan har?

 

Det är ju inte så att man måste ha en unik licens för att köra i nätverk.

Annars finns ju alltid NO CD-patchar....

 

 

[inlägget ändrat 2002-10-08 16:19:44 av PPC]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har för mig att GTA2 ska finnas o ladda hem ....gratis!... har nämligen gjort det.... kommer inte ihåg var...

 

Allt finns att ladda hem "gratis". :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..och som du ser var det det jag skrev redan från början. Inget är gratis, men mycket är närapå. Till exempel att ladda ner GTA via dc.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Ex sa så finns GTA2 att ladda hem helt lagligt och några till äldre spel, kom dock inte ihåg vad sidan hette.

Ingen ironi i detta!

 

Jeppz.. förstod det. Dummade mig lite bara. Posta gärna länken om du hittar igen den.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej! GTA2 kan fortfarande köpas över disk, och säljs fortfarande av utgivaren, och kan därför INTE gå under termen "abandonware"!

 

 

Köp det:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00002CF8U/qid=1034098456/sr=8-3/ref=sr_8_3/002-7130248-8641655?v=glance&s=videogames&n=507846

 

 

 

--- Klassiker ---

Man vill ju inte behöva tala om för marsianerna att de inte kan få fler IP-adresser eftersom jordlingarna har använt upp allihop

Vinton Cerf ang. IPN

 

[inlägget ändrat 2002-10-08 19:35:11 av Stoffe-2k]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gta2 säljs fortfarande och jag har svårt att tro att den finns att ladda hem gratis på ett lagligt sätt.

 

Då vi här på Eforum försöker att hålla oss till lagen, så uppskattar jag om diskussioen inte utvecklas mot Warez-hållet, med diverse länkar och tips på vart man kan ladda ner spel gratis (olagligt). Det är dock INTE sagt att tråden redan spårat ur. (bara på väg, känns det som)

 

Moderator för forumet Spelsnack.

 

 

[inlägget ändrat 2002-10-08 21:12:11 av TicoRoman (Almir)]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...