Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Stadskartor


Starre

Rekommendera Poster

Gula Sidorna, släng er i väggen

 

Nja, de är bra komplement. I Gula sidorna kan du söka på adresser, på stadskartan kan du enkelt få fram avstånd. Båda är grymma. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick att söka på adress i stadskartan oxå, funkade på min gata :) ...däremot kunde den inte centrera gatan, om den hamnade i ett hörn blev man lätt lite irriterad ;)

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Starre!

 

Håller med! :) Gula sidorna kan slänga sig i väggen. En kanon karta som täcker det mesta.

---

/Stefan Eklinder

 

I datorvärlden finns det väldigt många nollor, men ytterst få ettor.

 

Jonas Birgersson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...däremot kunde den inte centrera gatan

 

Om du inte bor centralt så tror jag inte att en webbsida kan fixa det. Du får helt enkelt flytta till en ny lägenhet ;)

 

/Niklas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NumeriusNegidius

Inte nog med att mitt gatunummer inte fanns med (grannhuset fanns med), det funkar inte i Mozilla heller...

 

Nej, jag kommer hålla mig till Gula sidorna! :) Där kan man ju välja att visa saker som ligger i närheten dessutom! Fina functions! :)

 

/Nisse

---

"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag tycker är så dåligt med Gula Sidorna är bland annat att kartorna är så fula i jämförelse! Sedan har ju Stadskartan andra fördelar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, trist att systemet är helt uppbyggt runt kartblad och inte en stor sammanhängande karta. Gör det svårare att hitt till den där adressen i kanten på kartan.

 

Men snyggt, enkelt och snabbt.

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...