Just nu i M3-nätverket
Jump to content

SegForum?

Chakotay

Recommended Posts

Jag tycker att eForum segat ner sig betydligt sedan någon vecka tillbaks. Ofta tar det ca ½ minut för att byta sida.

Visserligen kör jag på 33.6-modem, men så här segt tycker jag inte det har gått på länge.

Det segar inget för mig, fast iof sitter jag på en T3...

/Henrik

---------------------

Snart är jag ikapp dig Weyland...

Pontus östlund

Jag tycker det alltid har varit segt här. Jag sitter på BBB 10Mbit och ofta tar sidorna +10 sekunder att ladda, i varje fall indexsidorna. Själva trådarna går ofta ganska fort att ladda.

# ==============================extra===

# Nordens största F l a s h community

# www.communen.com | poppa@communen.com

Kristianstad

Det stämmer. För många har det varit segt den senaste veckan. Jag har dock inte märkt något...

Av prestandaskäl har Eforum tagit bort bland annat listan i de olika forumen vilka som skrivit mest.

Eller, kanske är det Eforum som ökar i invånarantal!?

/ Kristoffer

Windows kunde inte hitta något tangentbord. Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att avbryta.

T3(!?)i USA och surfar på eforum? cool..

I Sverige och övriga Europa använder vi Ex-standarden (E-carrier system) :-)

--- Klassiker ---

Man vill ju inte behöva tala om för marsianerna att de inte kan få fler IP-adresser eftersom jordlingarna har använt upp allihop

Vinton Cerf ang. IPN

[inlägget ändrat 2002-10-02 23:17:12 av Stoffe-2k]

• 2 months later...
Det stämmer. För många har det varit segt den senaste veckan.

Jag tycker det går för rasande segt sedan minst ett par månader.

Nyss testade jag segheten genom att när jag äntligen fått fram sidan //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=370000 klicka på "Refresh"...

Det tog mycket nära en hel minut att få upp sidan igen!

:-(

• 1 year later...

3-4 sekunder med Telia8000. Vanligtvis knappa 1 sekund. (inte ens det). Så det stämmer, lite segt är det allt..

Jag har ungefär samma upplevelse som peda, eh - virtuosen - det vill säga det segar ner mot 2-3 sekunder per sida ibland (och jag listar de 50 senaste inläggen på mina sidor ;)

Dock har juh eforum som tradition att totalt slamma igen under helgerna... när det händer så går det undan, brukar bara ta en halvsekund innan man får se den vackra "Ooops"-bilden... men just nu går det hursomhelst prima.

-- -

.Wey - Go da! Sing a song!

-- -

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...