Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bild i presentationen


Milkman

Rekommendera Poster

Det vore väl synd att skrämma folk ;-)

_________________________________________________

Bug eller feature? -This is by design(MS Knowledge Base)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...man kan ju alltid förstora upp bilden och kasta pil på den ;-) *LOL*

__________________________________________________

 

Den som ler när något gått fel, har redan kommit på vem han skall skylla på.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ge mig _en_ anledning till varför jag skulle ha min katt som bild i min presentation??

 

Allt annat än en bild på sig själv är bara fånigt... tycker jag... Mer får jag välja vill jag inte ha nån bild alls...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det är nu kan man te.x. välja om man vill visa sin ålder eller inte.

Somliga visar sin rätta ålder andra är 72år.

Bild i presentation var bara ett förslag, om möjligheten fanns skulle den naturligtvis vara frivillig.

 

/Milkman

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

Om folk kommer att använda det seriöst så stöder jag förslaget, men att visa tex en bild på sin katt eller akvariefisk är bara fånigt. Bilden ska ju vara informativ och ett tillägg till den övriga presentationen. Har man katt kan man skriva det i presentationen. Dessutom tvivlar jag starkt på att någon här bryr som om huruvida jag har katt eller ej...?

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jättebra idé! Sedan så kan man integrera webmail bättre så man kan skicka e-post härifrån, och mer kontroll över presentationen. Och integrera Webbdisk så man kan ladda upp lite filer. Och en gästbok måste man ju ha! Och kanske möjlighet att skriva dagbok. Och ju mer man skriver och är aktiv, desto mer poäng får man.

 

Ciao,

Anders

eforum 5 - idgstorm

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kristianstad

Jag tror nog vi skall tolka det som ironi :)

/ Kristoffer

Windows kunde inte hitta något tangentbord. Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att avbryta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ta det med en stor näve salt. Personligen skulle jag väl aldrig lägga ut en bild på mig.. Kanske någon "lustig" bild.. (som synvillan eller något)

 

Ciao,

Anders

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det kan verka bra med bilder i sin presentation, men tycker inte det är nödvändigt på EForum, men, man kan ju annars bli kompisar med folk! Och så måste man godkänna dem :)

[inlägget ändrat 2002-10-01 09:40:08 av sudd]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trevligt att det inte bara är jag som föraktar lunarstorm, antar att vi tillhör en mer mogen åldersgrupp ;)

 

Don't Underestimate The Power Of Esuk ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...