Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad tror ni?


.Morpheus

Rekommendera Poster

Sitter med möjlighet att köpa en TFT 17" Compaq (ja just det) Skärm. Här är en produktsida. Tror ni att det är ett bra köp eller är det precis som med Compaqs datorer i övrigt?!? Krångel, krångel!!

Vad tror ni? Pris: ca 3.600:-

 

http://www.compaq.se/produkter/model.asp?category_id=3&type_id=15&family_id=52340

 

 

.Morpheus II

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johan pålsson

Kör du den med den digitala videoingången ?

 

Jag har också köpt en sådan (i samband med EVO-bundling), mitt exemplar är ganska oskarpt i 1280 x 1024.

Har dock inget DVI-kort utan har testat på några analoga, bland annat på ett Matrox G400.

 

/Johan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan en TFT ha "kalasbild" i en upplösning den inte är byggd för? Är det någon ny tuff teknik månne?

 

(I övrigt håller jag med om att det är väl inte så mkt krångel med Compaq? Dom gör juh bland annat en hoper underbara serverlösningar ;)

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

för övrigt. till det priset ser jag ingen anledning att tveka!

vill inte du ha den så skicka säljaren till mig. =D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men se, tack för alla inputs. Vill oxå tillägga att den är helt ny, så då får det väl bli en sådan då.

 

Måste säga, efter 2 Compaq-lösningar efter varandra och diverse problem med hårdvara samt sk 'restore-cd's' så har jag inte mkt över för Compaq, men de kanske är bra trots allt.

 

Tack iallafall.

 

.Morpheus II

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

ja, det skulle väl vara presario serierna. dom har jag väldigt lite erfarenhet och det jag har är inte bra, men ja. usch o fy.

 

lycka till med ett bra köp :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...