Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Vad tror ni?

.Morpheus

Recommended Posts

Sitter med möjlighet att köpa en TFT 17" Compaq (ja just det) Skärm. Här är en produktsida. Tror ni att det är ett bra köp eller är det precis som med Compaqs datorer i övrigt?!? Krångel, krångel!!

Vad tror ni? Pris: ca 3.600:-

http://www.compaq.se/produkter/model.asp?category_id=3&type_id=15&family_id=52340

.Morpheus II

johan pålsson

Kör du den med den digitala videoingången ?

Jag har också köpt en sådan (i samband med EVO-bundling), mitt exemplar är ganska oskarpt i 1280 x 1024.

Har dock inget DVI-kort utan har testat på några analoga, bland annat på ett Matrox G400.

/Johan

Hur kan en TFT ha "kalasbild" i en upplösning den inte är byggd för? Är det någon ny tuff teknik månne?

(I övrigt håller jag med om att det är väl inte så mkt krångel med Compaq? Dom gör juh bland annat en hoper underbara serverlösningar ;)

--

.Weyland

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

Ja men se, tack för alla inputs. Vill oxå tillägga att den är helt ny, så då får det väl bli en sådan då.

Måste säga, efter 2 Compaq-lösningar efter varandra och diverse problem med hårdvara samt sk 'restore-cd's' så har jag inte mkt över för Compaq, men de kanske är bra trots allt.

Tack iallafall.

.Morpheus II

ja, det skulle väl vara presario serierna. dom har jag väldigt lite erfarenhet och det jag har är inte bra, men ja. usch o fy.

lycka till med ett bra köp :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...