Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Undran

Carl3

Recommended Posts

Hej

Undrar ifall de trådlösa yangentborden + musen kan störra ut tex stereo och Tv e.d.

Skulle även vilja ha råd tips om bra plattskärm för ca 10000 kr!

Tack för hjälpen

Carl

De trådlösa t-bord och möss jag har sett går på IR, så det skulle i så falla vara fjärrkontrollerna de eventuellt stör.

När det gäller platta skärmar har jag bara ett råd: Köp årets modell. De blir inte bara billigare med tiden utan också bättre och bättre för vart år.

Bug eller feature? -This is by design(MS Knowledge Base)

Vilken trevlig tanke. Ett tangentbord i knäet, en dator som kan styras, smat en TV som kan styras.

Nej nej - tvärtom. En fjärrkontroll (mindre, behändigare) som programmeras att utföra den serie kommandon som krävs för att starta filmen.

Men än bättre om det var via RF det styrdes eftersom min fina fjärrkontroll även kan programmeras inom det området. Mao - datorn kan vara kvar i arbetsrummet.

/T

Har glott en hel del på de små minitangentbord som bl.a. IBM säljer (ser lite ut som tangentdelen på deras små laptops) med en styrpinne och RF/trådlös anslutning. Vore perfekt i tv-soffan för fullständig kontroll över laptopen som vilar ovanför stereoracket, injackad i TVn, när jag är hemma :)

Fasligt dyra är dom dock...

--

.Weyland

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...