Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur få bort användare??


Kojak1

Rekommendera Poster

Har flera användarnamn i en rullgardinsmeny både i messenger om man väljer logga in som annan användare, och även när jag ska in på intranet sidor. Det är alltså personer som lånat min dator och loggat in där. Nu är det så att jag enbart vill ha mitt användarnamn där och ingen annans. Har letat överallt, i internet alternativ och i kontrollpanelen. Utan att hittat något. Så är det någon här som vet hur man får bort användarnamn som inte används längre. OBS! Jag kör med XP och dessa namn finns ej på start inloggningssidan. Belönar rikligt med poäng till den som kan hjälpa mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hehe den blev lite knäpp det inlägget...

menar att du går in på användarkonton å väljer en användare sen tar du hantera nätverkslösenord... där skall du hitta Net.Passkontogrejen....... :-))))

[inlägget ändrat 2002-09-27 12:50:10 av [ViPeR]]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går in i kontrollpanelen,sen användarkonton och där finns enbart mitt huvudinloggnings konto. Inga konton som används av msn eller till inloggning på andra sidor. Win Xp har jag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade det!!! Var tvungen att trycka på knappen för mitt eget konto. Nu ska jag belöna dig rikligt med poäng.

 

AMD Thunderbird 1000MHz

MSI K7T266 (MS-6380)

Asus V7700 Deluxe Geforce 2 GTS

384 MB DDR

Seagate Barracuda IV 40GB

IBM 75GXP 30GB

Memorex ThirtyTwoMAXX

LG 99G 19"

Chieftec TL-01W

Altec Lansing ACS33

Thermaltake Volcano II

Thermaltake Blue Orb

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du tittat i Internet-alternativ-->Innehåll-->Komplettera automatiskt om det hjälper att rensa formulär och lösenord där?

Eller då du får fram ett användarnamn i rullgardinsmenyn, blåmarkera med muspekaren och deleta.

 

/Max

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...