Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Byta användarnamn?


brorsan

Rekommendera Poster

Efterssom mitt smeknamn i skolan varit "brorsan" dom senaste åren funderar jag på att börja använda det istf def :) Kollade lite i mina inställningar och såg att man inte kan byta användarnamn utan endast nick... går det att fixa på något vis? Man vill ju inte tappa alla statistik man har med sitt nuvarande användarnamn... Eller så får man väl fortsätta med def.. :)

____________________

.:def:.

http://pirates.dyndns.org

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill du verkligen byta "användarnamn" alltså det som du använder när du loggar in, eller är det tillräckligt med "alias", dvs det som vi ser?!

 

 

 

Almir - ...

____________________________________________________________

-Läser Programmet för Informatik med Systemvetenskap på MDH, Västerås.-

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du verkligen säker på att byta identitet? (Tittade du Kanal 5 igår klockan 20 eller?)

 

Mitt tips - ta kontakt med någon av de ansvariga, exv Simon...

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(Tittade du Kanal 5 igår klockan 20 eller?)

Det gjorde inte jag.. Vad var det då?

 

:: NoiseKiller, för en tystare datormiljö ::

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Komediserin "Ed".

Advokaten Ed får en klient som vill byta namn helt legalt. Detta för att han är trött på sitt gamla jag. det jag som bland annat bor i ett betongtrist hyreshus, har ett trist jobb, drickar i ensam tristess sig till sömns osv.

 

Får ett nytt namn och blir därefter en helt annan person med nytt utseende och ny personlighet.

 

[tillägg:] Det är början av avsnittet. Sedan visar det sig att han flyr från den han var, från sjukdom och en fru som han inte vill ska genomlida hans sjukdom.

 

/T

 

[inlägget ändrat 2002-09-25 10:02:18 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, ja jag såg det, men jag hade inte en tanke på det när jag kom på att byta nick... alla i klassen vet vem "brorsan" är men inte "def"... :)

 

Men som Tico skrev, det räcker ju att byta nick, det tänkte jag inte på :)

____________________

.:def:.

http://pirates.dyndns.org

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...