Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bad_pool_caller


ivan

Rekommendera Poster

har prob med xp startar om utan vidare,nu startar det om varenda gång när jag skall install ett spel,när det packar upp spelet.felmed Bad_pool_caller och . stop:0x000000c2(0x00000050,0xe21da000,0x000011da,0xa800000)

Har provat olika drivr till grafikkort geforce 2gtx 32ram /amd 1800+ /512 ram.80 mb hd, annars startar det om någon gång under veckan, nu händer det när upppackningen av spelet har gått ett tag,det står oxså i felm att inaktivera cacing shadowing i bios ? hur kan man lista ut var felet ligger? kan man köra något felsökprog eller något annat, eller har man för litet minne ?

 

ha de bra Ivan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

hej fick ett nytt felmedl när han nu slog av igen,följande fil kan vara orsak till fel, Fastfat.sys adress f844e1a5 base at f842f000,datestamp 3b7de38a. Page_fault_in_nonpaged_area ???????

har han blivit knäpp eller ägaren ???

 

ha de bra , inte jag

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har fått många omstarter i xp nya drivisar graf kort ljudkort inget nytt har hänt,har försökt läst allt i eforum som gäller omstart men ej hittat något matnyttigt har försökt läsa om bad pool caller i windows ,men min eng är ej någe vidare, funderar att formatera hdisk o prova ett annat opsystem win 2000 vad tror ni om detta ?? problemet uppstår mycket när jag e ute på internet adsl modem.

 

hej

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...