Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Gömd popup aktiverare *kris*


FrankKristensen

Rekommendera Poster

FrankKristensen

Efter att ha varit på nån asp utveckligssida (tror jag) så har något hänt, för nu när Explorer varit igång någon minut så plötsligt poppar det upp fönster efter fönster som sedan löper i någon kedjereaktion, dvs det nya fönstret öppnar i sin tur ett nytt, men det är i princip samma Internetadresser typ Fastseeker.net, sexwatcher.net osv osv.. inom några minuter finns så många fönster att det inte går att stänga dem? DETTA SUGER, några som har tips vart man letar efter scriptet, inställningen, filen ?! som sätter igång detta f*nskapet? Har försökt se om det hamnar i aktivitetshanteraren men icke..

Tips!!???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladda ner, installera och kör AddAware från http://www.lavasoftusa.com - det löser kanske ditt problem.

 

/Stefan - funderar på vilken ASP-utvecklingssida som har annonser från en så suspekt domän som sexwatcher.net...

___________________________________________________________

To me, boxing is like a ballet, except there's no music, no choreography and the dancers hit each other.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FrankKristensen

 

 

Tror iofs. inte att det just aspsidan.nu eller typ fatmilk som är ansvariga, kan ju ha varit någon "sidtipsare" som lagt något i smyg. J*vligt störigt för det låser även Expleror till slut. Kvittar dessutom vad man gör sen, om det är aftonbladet eller en helt tom sida, vart 5:e minut aktiveras det i bakgrunden och öppnar på nytt ett par miljoner fönster. Men jag ska kika på tipset, tackar för tipset.. men tar det bort skiten?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varsågod!

 

Ett tips, när du får hjälp av någon här på Eforum så kan du ge poäng till denne. Klicka bara på "stapeln" där det står poäng, för att stapeln ska synas så måste du läsa tråden.

Men nej, jag fiskar inte poäng för egen del utan mest ett tips inför framtiden.

 

Ser att du inte gjort så många inlägg men hoppas att du ska känna dig hemma på Eforum.

 

/Stefan

___________________________________________________________

To me, boxing is like a ballet, except there's no music, no choreography and the dancers hit each other.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir jag nyfiken, vad var det roliga i det jag skrev?

 

Att jag hälsade en inte så aktiv medlem välkommen? Eller att jag uppmuntrar till att dela ut poäng när man får hjälp?

 

Jag menade för övrigt att jag inte fiskade efter poäng i denna tråd.

 

/Stefan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jag hälsade en inte så aktiv medlem välkommen? Eller att jag uppmuntrar till att dela ut poäng när man får hjälp?

 

tycker att vi alla skall uppmuntra en ny medlem om dagen, påså sätt kanske det blir lite nytt folk här :)

 

 

Don't Underestimate The Power Of Esuk ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...