Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Com Hem box

.Morpheus

Recommended Posts

Någon som ha ett tips på var jag kan finna en Com hem digitalbox? Har hittat en butik som säljer, men de ska juh ha 4 papp och det orkar jag inte punga ut. Nån som säljer en billigt kanske?

:-)

.Morpheus II

Det försvann tydligen 2 pallar med ComHem-boxar hos en lokal tv/stereo-handlare förra veckan. Tyvärr rör jag mig inte i de kretsar där man vet vart de tar vägen. ;) Annonsera kanske? Hyra kanske? :P

:: NoiseKiller, för en tystare datormiljö :: Boxer rockar.

Hyra kostar numera minimum 199:-/månad då alltför många bara hyrde boxen (som jag nu oxå vill) till priset av 99:-/mån. Jag vill äga boxen inte hyra den. Rör mig inte i de kretsarna du nämner i ditt inlägg, tyvärr?? ;-)

.Morpheus II

Varför bara boxen, för 199 spänn ingår juh åtta icke filmkanaler som man kan rotera hur man vill via deras webbsida eller talsvar. Meningsfullt med en box utan abbonnemang? Fast jag kanske missat något med det, eftersom det gick att hyra bara boxen förut?

--

.Weyland

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

[inlägget ändrat 2002-09-19 20:46:19 av Weyland]

Eftersom jag vunnit 1 års gratis programpaket av Comhem. I detta ingår i stort sett alla filmkanaler mm.

Andra året har jag hälften av programutbudet gratis. Detta innebär att om jag köper en hyfsat billig box blir det betydligt billigare på 2 års sikt. Skulle jag bara ha 1 års abb. skulle det ej löna sig att köpa boxen. That´s why!

;-)

.Morpheus II

[inlägget ändrat 2002-09-19 22:47:25 av Morpheus II]

Såpass, låter nästan lite sniket av comhem ha abb som vinst fast utan box :)

4-5 papp är tyvärr vad dom kostar nya såvitt jag sett.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...