Just nu i M3-nätverket
Jump to content

WEB SPACE

Magnus2004

Recommended Posts

Hej någon som har tips på webhotel (gratts) gärna med FTP möjligheter och utan pop ups

jag använder home.no´s nu och den är väldigt bra men har dessvärre bara 20 mg... jag har visserligen skappat flera konton men ändå

tips tack

20 MB tycker jag låter som en rätt mycket för en hemsida, i alla fall för en privat sådan.

Vad jag vet så tillåter alla FTP-access (hur ska man annars skicka upp sin hemsida till servern?).

Hur många MB vill du ha?

Hur snabb access?

Inga Popups?

Gratis?

Den ekvationen går inte ihop.....!

Om du fixar mig en fet lastbil av senaste årsmodell med ett 20m trailersläp till mitt lanbussprojekt först, gratis förstås, så berättar jag.. ;)

--

.Weyland

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

[inlägget ändrat 2002-09-17 13:29:37 av Weyland]

Ok... jag håller med dig home.no är antagligen det bästa man kan få när det gäller grattis webspace.

Sedan ang ftp access så är det så att de flesta webhotelen har webgränsnit för att ladda up filer. vilket är väldigt jobbigt.

nåja jag antar att denna tråden är stängd eftersom jag kan hålla med att det är svårt att överträffa 20mb utan popups

Är du bara ute efter mycket utrymme och inga finesser föreslår jag att du letar webbhotell utomlands, typ USA - där det nog går att få en ansenlig mängd space för väldigt få dollar i månaden .)

--

.Weyland

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...