Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nero express?


Peddler

Rekommendera Poster

Är det nån som vet hur f*n man stänger av Ahead's nya påhitt? Nero Express!

 

Eller till vilken version jag måste nedgradera för att slippa skiten?

 

Avinstallation finns inte som alternativ i kontrollpanelen som det står i Express-manualen.

[inlägget ändrat 2002-09-15 20:52:42 av Kalle av Platta foten]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

niklas lundqvist

JA, va fasen.

Helt plötsligt så hadde jag Enbart nero express, och nu kan jag inte få tillbaks gamla hedliga nero

*sniff

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det enda jag har hittat är att i version 5.5.8.2 så slipper man Express packet!

 

Underligt att man inte kan få välja om man vill ha Express eller inte, utan det är mer som att du SKA använda Express.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inga problem med det, var ett tag sen jag installerade det, men jag tror att man fick välja det under installationen.

 

Är det i den absolut senaste (5.5.9.9) som man blir utesluten ur den normala Nero världen?

 

Nu har jag 5.5.9.0, funkar fint, fast när jag bränner så drar sig klockan på datorn (gjorde inte det i 5.5.8.2), allt som räknar på tiden blir fel.

 

Jag kan till exempel 3 dubbla maxhastigheten vid downloads, var i och för sig ganska coolt innan jag upptäckte att det var pga. bränningen...

 

I vilket fall har jag aldrig vågat öppna Nero Express, gillade inte reklamen på neros hemsida..

 

Tjoff

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det var inga problem när jag uppgraderade från 5.5.8.2 till 5.5.9.0 och senare till 5.5.9.9 då höll det sig kvar som vanligt. Men vid en nyinstallation av 5.5.9.9 direkt så var det som vanligt första gången - men resterande försök var det bara Express för hela slanten.

 

Om jag hade velat ha guidat hade jag kört Easy CD Creator istället. ;)

 

Har kollat inställningarna innan jag nedgraderade men hittar ingenstans där Express kan stängas av.

 

Har även kollat manualen men den förutsätter att Express installeras separat i efterhand och lägger sig i Lägg till/Ta bort program i kontrollpanelen.

 

Har mailat Nero och frågat men lär väl inte få se något svar inom den närmaste framtiden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, Det är bara att trycka på Nero-knappen för att byta interface...funkar inte det borde du kanske byta nyckel

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...