Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Anders Andersson

Tiden

Rekommendera Poster

Jag tror det är tiden från att man börjar skriva så står det hela tiden tex "27 minuter och 11 sekunder kvar att skriva ditt inlägg" Det är stressande att bara ha 30minuter att skriva ett inlägg på. Jag skulle iaf minst ha 60min, För när man skall förklara något invecklat kan det ibland ta 30 minuter, för man skall leta länkar osv. Plus att man ibland vill ha det snyggt uppradat och man lägger ner en del jobb på att få det snyggt, och då tar det tid. Iaf höj den lite :) Eller ta bort den?

Mvh

Patrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Man kan ju alltid skriva det i Notepad eller nått annat program och sen klippa och klistra.

/MrXYZ

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker att tiden är okej, men jag gillar inte när sekunderna tickar. Det är just sekunderna som gör mig stressad, ta gärna bort dem.

mvh david

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är väl en FESTLIG funktion - jag har varit med om jag att brutit uppkopplingen och satt mig vid TV'n istället och så bortåt en halvtimme senare sa det ploing och en skylt kom upp på datorskärmen att min tid var ute (eller vad det stod). ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Handlar det om att

1) ta bort time-outen

2) ha kvar time-outen, men inte visa sekunder

3) ha kvar time-outen, men inte visa klockan öht?

4) Vi ersätter rubbet med en tickande ägg-klocka? :-)

mvh

Jani Andersson

idg.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Eftersom den där ägg/sockerkaksklockan tydligen mer eller mindre installerar sig i användardatorn antar jag att den stjäl äggstra mycket datorkraft?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag föreslår nummer 2. Att helt ta bort den är nog inte klokt eftersom man då kanske upptäcker att man blir "ut-timad" utan att veta om det (om man nu skriver väldigt l å n g s a m t ).

Petra

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...