Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nån som märkt nåt?


Thomas Tydal

Rekommendera Poster

För närvarande har jag cirka hundra nya besökare till min hemsida i timmen, och det är lite mer än normalt. Det stora flertalet går direkt till http://www.tydal.nu/se/cd/bmg.html utan att följa någon länk (referer är tom när de kommer), så troligtvis skriver alla in adressen för hand vilket låter som att det kanske står något om mig i någon papperstidning eller liknande.

 

Är det någon som sett något om detta någonstans som skulle kunna förklara varför jag har så många besökare. Visst är det trevligt med mycket besök, men det skulle vara intressant att se var de kommer ifrån.

 

Jag är alltså Thomas Tydal, snubben som laddade ner Kents senaste album från internet och skickade en hundring direkt till skivbolaget eftersom jag inte kunde köpa skivan i butik då den är "kopieringsskyddad".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas,

 

Gratulerar!!

 

Det kan ibland vara som så att i utskick (från tidskrifter, förlag mfl) finns det en liten artikel skriven med länk. Mig veterligen så registrerar inte e-postlänkar varför vi blir frågande till besöksfrekvensen.

 

Det var snyggt gjort med Kent:s album.

Själv köper jag alla mina program och musik "över disk" också

 

Mvh

Dennis

Besök Sveriges ledande oberoende webbplats om MS Excel: http://www.xldennis.com

 

[inlägget ändrat 2002-09-14 18:22:13 av Dennis Wallentin]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett nyligen utgivet nummer av InternetWorld tror jag hade en artikel om detta.. fast jag kollade inte datumet så noga, har för mig att det var en kort intervju oxå så det borde du kanske kommit ihåg? Så det var kanske en gammal blaska jag bläddrade i :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig blivit intervjuad av InternetWorld. Bara Expressen och Finansvision. Så de kanske bara citerade därur i så fall.

 

Hur som helst började "anstormningen" igår. Kan det stämma med utgivningsdag på IW? Har du möjlighet att kolla?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, men tack ändå. Jag har lagt ut ett litet lockbete på sidan, så får vi se om någon nappar.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

> ...och skickade en hundring direkt till skivbolaget eftersom jag inte kunde köpa skivan i butik då den är "kopieringsskyddad".

 

Wow. Det finns visst en del hederliga och ärliga människor kvar. Dig borde man stoppa upp och visa på museum :o)

 

Mvh

Glenn

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow. Det finns visst en del hederliga och ärliga människor kvar. Dig borde man stoppa upp och visa på museum :o)

 

Vilket museum då? "Muséet för folk som tänker logiskt och agerar enligt, av majoritetens framröstade, etiska/moraliska regler", eller? ;)

 

Mvh

-Cat

_________________________________________________

"Varför vara besvärlig

när man med lite fantasi kan bli helt omöjlig."

okänd

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

> Dig borde man stoppa upp och visa på

> museum :o)

 

Till att börja med ska man visa upp mig på tv :-)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är några veckor kvar än, så jag förvarnar längre fram. Men själva inspelningen gjordes i torsdags.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man fråga vad inspelningen handlade om?

/ Kristoffer

Windows kunde inte hitta något tangentbord. Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att avbryta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om detta med kopieringsskyddade skivor. Inspelningen skedde dessutom på mitt jobb, vilket blir ytterligare en krydda. (Jag är lokförare.)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om detta med kopieringsskyddade skivor. Inspelningen skedde dessutom på mitt jobb, vilket blir ytterligare en krydda. (Jag är lokförare.)

 

en blivande kändis då med andra ord :)

 

du får säga till i tid så att vi får se dig på TV.

 

Hittade en länk till din sida:

 

http://www.gnuheter.org/article.php?sid=1589

 

själv har du skrivit en här:

http://www.kent.nu/forum_2002/topic.asp?TOPIC_ID=928

 

Don't Underestimate The Power Of Esuk ...

 

[inlägget ändrat 2002-09-15 14:05:03 av Esuk]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...