Ufo Mongo Posted September 12, 2002 Share Posted September 12, 2002 någon som sett en tidsplan för Kiss DVD spelare som stöder mpeg4/divx? chipet finns ju redan så det är bara att börja bygga :-) -We don´t wanna greet the Marsians and have to explain that we have run out of IP-addresses..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Virus Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 Är det Sigma-chipet då ? Kan ju bli intressant...iom XviD-stödet. Men det blir ju inget DivX 3.11-stöd. __________________________________ Sakta men säkert ska jag äta upp dom ! b all the *nörd* u can b - Tekno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hespeler Posted October 17, 2002 Share Posted October 17, 2002 Det är med Sigma-chipet. Spelaren kommer att stödja XviD också. Men vad det gäller stödet för 3.11 är det ju inget problem. Det finns ju visst en programvara att ladda ner nu som snabbt och enkelt konverterar 3.11 till 5.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Virus Posted October 17, 2002 Share Posted October 17, 2002 Hur snabbt då om man får fråga ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufo Mongo Posted October 18, 2002 Author Share Posted October 18, 2002 skit i hur snabbt :-) var hittar jag detta program? som det är nu så omvandlar jag divx 311 till svcd och sen till divx 4.12 jag kör med mp3 codecen Radium. Kommer filmer med 4.12 och radium att kunna spelas i Kiss spelaren? -We don´t wanna greet the Marsians and have to explain that we have run out of IP-addresses..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hespeler Posted October 18, 2002 Share Posted October 18, 2002 Du finner den här: http://www.virtualdub.org/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hespeler Posted October 18, 2002 Share Posted October 18, 2002 Det bör inte vara några problem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.