Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rotera skärmen i Windows XP


Jakob Nanneson

Rekommendera Poster

Jakob Nanneson

Jag har under helgen lånat en SyncMaster 151s som går att snurra för att få "A4-format". Tyvärr flippas ju inte bilden om när man snurrar. Hur får jag detta att fungera i Windows XP?

 

Skulle vilja ha svar snarast, har du tips på vart jag ska leta eller vem jag ska fråga? Kanske har du svaret själv? Hör av dig!

 

Tack tack! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag förstår dig rätt. Men med hjälp an Nvidias senaste grafikkortsdrivrutin 40.41 för W2K och XP så går det faktiskt att vrida bilden så att du t.ex. får stående A4.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Syncmasterskärmens tillverkares hemsida kanske? Borde juh vara tredjepartsprogramvara specifikt för skärmens funktion - leta där, om du inte har ett nvidiakort förstås :)

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jakob Nanneson

Jag har ett Matrox Millenium G400, tyvärr inte Nividia då alltså... måste väl finnas någon annan lösning?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jakob Nanneson

Jag har kollat på webbsidan, kan inte hitta något intressant tyvärr. Jag har letat mig till sidan med drivrutin, men den gör inte mycket skillnad.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jakob Nanneson

Nu är det löst med den svårhittade programvaran "Pivot". Den fanns på Samsungs webbsida, men det stod inte alls vad den gjorde.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...