Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

programvaran i T28:an


Pellewalter

Rekommendera Poster

Visst går det att uppdatera programvaran till T28:an? Får man göra det på andra ställen än man köpte mobilen på, och kostar det något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst går det att uppdatera programvaran till T28:an?

Jepp!

 

Får man göra det på andra ställen än man köpte mobilen på,

Jepp!

 

och kostar det något?

Jepp.. allt från 100:- till riktigt sviniga priser runt 300:- beroende på var du lämnar in den.

 

 

 

---

stoffe-2k, Rated R for language, violence, drug use and some sexuality

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

om du inte har några problem med din T28:a tjänar du speciellt mkt på det... kanske att menyhanteringen blir något snabbare... beror ju också på lite vilken mjukvaruversion du har i telefonen... senaste för T28 är 010627 1610

 

[inlägget ändrat 2002-09-06 00:03:16 av Cytech]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog har jag problem allt, den tappar helt täckning ibland, man måste stänga av och knäppa på den för att den ska hitta nätet. Den kan också tappa täckningen mitt i ett samtal, så att de bryts och man måste stänga av/knäppa på igen. Och den är segare i menyerna än min kompis T28 också...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tyvärr lär nog inte en uppdatering av mjukvaran hjälpa dig att lösa alla dina problem. Mottagningsproblemet kan bero på felaktig PA-modul. Å att få bytt en sån efter garantin är dyrt...

 

[inlägget ändrat 2002-09-06 12:10:43 av Cytech]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kan jag uppdatera den själv mha ett ir-modem till telefonen???

 

nope... det går inte... du behöver ett hårdvarulås å ett speciellt servicekort för att kunna uppdatera mjukvaran i Ericsson telefoner... bara serviceombud som har tillgång till denna utrustning

 

[inlägget ändrat 2002-09-06 12:16:55 av Cytech]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...