Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tystnaden mellan Audio-spåren


slackie

Rekommendera Poster

Hej!

 

Sitter här och försöker bränna en en live skiva från MP3 över till AUDIO skiva. Dock vill jag gärna få bort tystnaden mellan spåren (2 sek som standard i nero), Men så fort jag försöker bränna så gnäller nero om att det inte är tillåtet.

 

Hur löser man detta problem? finns det andra program som meckar detta?? tackar för svar!

'Everything is simple, just a matter of knowledge'

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Easy CD creator löser detta. Välj bara att "inte stänga av lasern mellan spåren" så går det finfint. :)

 

:: NoiseKiller, för en tystare datormiljö ::

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det brukar funka för mig när jag låter inställningen 2 s vara kvar på första spåret men ändrar de övriga till 0 s.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som Ford_Perfect skriver så måste du ha 2-3 sek på första spåret i Nero, resten kan du ju till och med övertona med själv valt antal sek.

 

//Roger

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Peter Ericsson

Med programmet Feurio kan du välja mellanrum ner till millisekundnivå. Pröva gärna detta program om du bränner mycket musik då det bränner mycket bra samt har massor av fina finesser (ibland lite för många).

 

Mvh Spontax

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker personligen att Feurio är lite för ologiskt och svåranvänt, (jag har aldrig riktigt kommit överens med det programmet), kanske för att jag är en inbiten Neroit.

 

//Roger

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...