Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

cnet nätverkskort


Daniel Berg

Rekommendera Poster

hej. jag har köpt ett nytt ethernet kort (cnet fast ethernet adapter 120©, 100/10mbps) och får inte in drivisarna i systemet. Har diskett, och har hämtat uppdaterad drivrutin från cnet. när jag ska installera skiten så vill windows att jag ska stoppa i win 98 skivan mitt i installationen (trots att jag börjar från diskett)- och windows 98 har ingen drivrutin till det här kortet.... formaterar snart om hd:n och kör linux för alltid (såvida ingen kan hjälpa mig). jaja, hoppas nån vet!?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IGNORERA OVANSTÅENDE MISSTAG (förutom det med windows, nu har jag fått nog) jag tappade både tålamod och förstånd när windows som vanligt förstörde min dag. det funkar korrekt nu (fick lägga in allt "för hand"). nån som vet hur man får fart på apm??? jag har ingen användning för det egentligen, men det gula utropstecknet i enhetshanteraren har stört mig länge nog....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"nån som vet hur man får fart på apm??? jag har ingen användning för det egentligen, men det gula utropstecknet i enhetshanteraren har stört mig länge nog...."

 

Höger klicka, ta bort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo, jag vet hur man raderar det ur enhetshanteraren, vill veta hur man får fart på det, nån anledning finns ju att det är där. tack ändå....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...