Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dup-DVD


Peddler

Rekommendera Poster

Har laddat ner och betalat för en full version av Dup-DVD. Det lät så bra och enkelt här så vad är 39.95 USD ;)

 

Men ser nu när jag har installerat min DVD-läsare att jag kan inte välja någonting under "options" allting är grått. Köra programmet och så kan jag, men jag vill inte ha allting i NTSC utan i PAL. Men det är inte valbart.

 

Försöker här först - om ingen vet får jag fundera ut en formulering på ovanstående till engelska :).

 

[inlägget ändrat 2002-08-29 06:01:23 av Kalle av Platta foten]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag tror att dup-dvd förklarade hur man skulle gå till väga på deras hemsida dup-dvd.com, där finns en troubleshooting sida.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passar det här in på ditt problem? http://dup-dvd.com/support.html#option_grey

 

Q: Why all options are grey out?

 

A: You need to select a DVD source(DVD ROM or Image file) first,then the options will be enabled. Also please check the drive letters,see here for details.

 

Q: DUP-DVD show wrong drive letters!

 

A: If DUP-DVD show wrong letter with your CD/DVD ROMs,please change the drive letters of your CD/DVD ROMs by the order DUP-DVD shows. Under Windows 9x,open ControlPanel->System->CROM to change them. Under Windows NT/2000/XP,use Administrative Tools->Computer Management-> Storage->Disk Management. And please disable any special softwares before start DUP-DVD: e.g.Virtual CD drive,Cygwin,RAM disk etc.

 

 

// Ulf

___________________________________________________

Om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör också Dup-DVD så jag tänkte kolla om du fått rätt på ditt problem, själv får jag bara en "image-fil" när jag ska konvertera även om det säger tre från början.

 

"What we do in life, it goes in eternity" - Gladiator

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Inte riktigt...

 

När jag nu får så jag kan välja under "options" så klagar programmet istället på att min ASPI-driver är gammal och behöver uppdateras. Ändå har jag samma version (4.60) som rekommenderas på Dup-DVD's egen sida...

 

suck...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...