Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tillverka crack...


mohe

Rekommendera Poster

Det finns väl redan crack till alla spel, eller så kommer de 3 dagar efter att spelet är släppt.

 

Men som svar på din fråga - man är en fena på programmering!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte kemist, men jag har för mig att crack härrör från kokaplantan. Det krävs nog ett stort laboratorium för att tillverka crack.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CJ Björkdahl

 

Man crackar också bensin nuförtiden. "All" modern bensin crackas fram. Tyvärr en mycket sämre metod än den gamla destilleringen. Den gav ett högkvalitativare bränsle.

 

MVH

pedagogen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, man krackar bensin nuförtiden, men att den krackas fram tycker jag inte, för att kracka är ju att man gör "ytterligare raffinering", alltså när man har destillerat bensinen den "riktiga" gången och fått fram bensin, asfalt, fotogen osv, så tar man skiten och "destillerar" om den ytterligare en gång, för att kunna krama det sista bensinliknande konsistensen ur "biprodukterna". Ok en kracker anläggning kostar multum, så det är inte konstigt att man anväder det. Och sen spär ut bensinen så mycket man kan...

 

Så sveriges bensin kvallite är rätt sumpig, och de flesta andra länders är betydligt högre..

 

//Dreben

_____________________________________________

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp färdiggjord istället !

__________________________________________________

 

Den som ler när något gått fel, har redan kommit på vem han skall skylla på.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...