Ola Posted November 21, 1999 Share Posted November 21, 1999 Kan man trimma Windows 98 så det går snabbare? Jag har 200 mhz dator. Hur gör man då och vilka inställningar är bäst? Eller måste man ha mer minne? Jag 32 minne. Måste man köpa ny processor också eller räcker det med minne för att få datorn lite snabbare? Kan man uppgradera 200 mhz dator så det går snabbare? Vilken uppgradering är bäst? Är det värt att lägga ner pengar på en 200 mhz dator? Är det lika bra att köpa en ny dator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
prM Posted November 27, 1999 Share Posted November 27, 1999 Bästa sättet att trimma w98 är att ta bort det och köra in w95. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonegun Posted November 30, 1999 Share Posted November 30, 1999 Jag tycker att man bör ha minst 64 MB RAM till Windows 95. Har du Win98, räcker inte ens det. Då bör du ha 96 MB RAM. Det är inte konstig att din dator känns "lite slö" då du endast har 32 MB. Mitt råd - köp ingen ny dator. Köp mer RAM minne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.