Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Min mailadress?


Coffymonk

Rekommendera Poster

Jag vill inte basunera ut att min mailadress är felaktig hos idg (via mina inställningar) men när jag skriver ett inlägg och får svar på det så får jag inte någon mail till min EGEN mailadress utan den går till min tjejs. Tyvärr hade min ISP problem av teknisk karaktär som gjorde att jag inte kunde få en egen mailadress utan jag körde på min tjejs men sedan ändrades detta när jag väl fick en mailadress men svaren på mina inlägg tycks ändå hamna på min tjejs adress.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du tittat vilken mail-adress som står i "Mina inställningar" under fliken Inställningar?

________________________

 

En idé är bättre än ingen alls!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, befogad fråga men givetvis har jag kollat det och det är min EGEN adress. Men min tjej får svaren på inläggen :-P

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, befogad fråga men givetvis har jag kollat det och det är min EGEN adress. Men min tjej får svaren på inläggen :-P

 

mystiskt!

 

Don't Underestimate The Power Of Esuk ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, självklart.. de två första svaren på mitt inlägg hä (om detta) fick min tjej men resten har jag faktiskt fått till min nya.. och det UTAN att jag ändrat några inställningar och det är två helt olika adresser.. så jag antar att det givit resultat.. :-P

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...