Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

JPG i DVD


Hans

Rekommendera Poster

Har sett att det finns vissa DVD-spelare som har stöd för att visa JPG-filer. Alltså inte skivor brända som VCD utan en vanlig dataskiva med bilder på om jag förstår saken rätt.

Finns det någon här som har erfarenhet av en sådan DVD-spelar och kan säga hur bra det funkar? Verkar ju som ett bra sätt att titta på sina digitalbiler. Vad jag har sett i diverse reklam så är det Thomson och LG som har haft denna möjlighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slog till o köpte en DeVaDe på Siba för 990 spänn.....inte nån supermodell precis, men den duger nog åt mig. Den tar alla format utom VCD.

 

Har provat med en cd med inbrända jpg i vanliga kataloger . Det funkade hur perfa som helst. Miniatyrer, zoom mm. blev mycket positivt överraskad.

 

 

[inlägget ändrat 2002-08-23 15:24:46 av //Thomas]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag va inne på en SIBA för ett tag sen och såg den där maskinen. Nackdelen var egentligen bara att den inte tar VCD. Men man kanske va dum som inte köpte en (har lite långt till SIBA), den är ju onekligen väldigt billig.

Men är det någon som har erfarenhet av Netonnets Centrum Gemini, är det nåt att ha?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...