Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Adsl


Magnus Lindqvist

Rekommendera Poster

Magnus Lindqvist

Är det någon som vet, eller har en länk, när och om Telia har tänkt att uppgradera Adsl till lite högre hastigheter, och vad det ev kommer att kosta. Har hört ryktesvägen att efter nyår så finns möjlighet att uppgradera sin uppkoppling, kan det stämma eller!??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lita aldrig på något som du inte kan läsa på leverantörens hemsida, så lyder mitt motto.

 

Don't Underestimate The Power Of Esuk ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magnus Lindqvist

Sant.... Men jag hörde det av en arbetskompis som beställde ADSL via telefon hos Telia och där sa de att de skulle uppgradera, men det är väl bara vänta och se antar jag....

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är säkert den här dåliga tjänsten de lanserat i danmark och som telenor pratade om i Norge.

 

2 Mbit där du får betala för antal MB du laddar hem i månaden (en maxkostnad på 800:-/mån)

 

Don't Underestimate The Power Of Esuk ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magnus Lindqvist

mm.. Kanske är den.. Men jag måste erkänna att det skulle sitta fint med 2Mbit. 800:- skulle dock inte sitta fint... Men, det är väl bara punga upp med 800:-/månad (om det är de pris som telia sätter) om man vill vara med att leka....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att veta att telia tycker ADSL är för billigt när de sänks i andra länder, Typ England. Eller varför inte Japan 8 MB för 200:-... lite BBB vison där...

 

- M

-----------------------------------------------------

ju mer jag lär mig ju mer inser jag så lite jag kan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magnus Lindqvist

Kunde varit skönt om Telia var ett Non profit company. Kanske att de skulle kunna säkna priset lite..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Eh..Nonprofit..jo, det låter ju som en slug företagside....känner du till några? :)

 

Jag har fortfarande inga problem med Telias pris eller prestanda, möjligen seg support under "vanliga" tider.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magnus Lindqvist

Kan inte säga att jag har några problem med Telias pris heller.

 

Jorå, känner du till SITA? En internet operatör som är gigantiskt stora. Det är ett NonProfit company.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där är en sak som jag inte vill betala för, jag har aldrig behövt ta kontakt med deras support så den kostnaden slipper jag gärna...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...