Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur får man bort uderstruken länk?


brorsan

Rekommendera Poster

Hej! Jag har ett litet problem jag inte har nån aning om hur jag ska lösa. När man klickat på en av länkarna högst upp på sidan http://users.du.se/~h00petwa/ så är länken man tryckt på understryken tills man tryck nån annanstans i webläsaren. Hur får jag bort det? Nån som förstår vad jag menar? :) Skulle vara tacksam för hjälp.

 

.:def:.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Den använder "stilmall2.css", i den står det:

 

a:active {
  ...
  text-decoration: underline
}

 

ändra till:

 

a:active {
  ...
  text-decoration: none
}

 

 

Ciao,

Anders

- som gissar vilt :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag att du inte bad om tips, men måste du använda en sån där iframe eller vad det är?

 

Kolla här:

http://kali.dnsalias.com/iframe.jpg - något irriterande att bläddra om du förstår ;)

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja... har inte tänkt på det... :) Hur gör man då för att den ska typ lika hög som IE-fönstret? minus nån cm i nederkant av kosmetiska skäl..

 

.:def:.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vad tyckte du om BF1942? Jag gillade det (synd att man inte hittade några stabila servrar på nätet bara).

 

Jag hade ingen aning om att det var dice som gjort det.

 

Vart länkar "aspsäkerhet" förresten? :)

 

Ciao,

Anders

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I din main.htm har du på två ställen angett höjden "350", för tabellen, och för din IFRAME.

 

Byt ut detta till "95%" eller något.

 

Ciao,

Anders

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tyckte du om BF1942? Jag gillade det (synd att man inte hittade några stabila servrar på nätet bara).

 

Enormt roande spel faktiskt, verkligen kaos. Kräver dock att man är ett par stycken, det är på gränsen till för lite folk när jag kör Lexx på 20 spelare.

 

Det fåniga är att servern _alltid_ är proppfull ett par sekunder efter att jag startat den... så om jag vill ta ett avbrott å joina igen senare är jag tvungen att nuka servern å starta om den, så det finns någon chans att komma in själv :7

 

Lexx - FlowersFX Sweden

(ej fast ip, å det verkade inte gå att ange namn i gamespybrowsern?)

 

DICE, tusan - där skulle man jobba.... (yo ali!).

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart länkar "aspsäkerhet" förresten? :)

 

Hit faktiskt, hur konstigt det än låter ;) //eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=288981#289002

 

...om jag någonsin känner att jag får tid över till sådant alltså :)

 

--

.Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

[inlägget ändrat 2002-08-19 20:14:36 av Weyland]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha. Länken är väl okej. :)

 

Jag vet inte hur många gånger jag försökte joina olika BF-servrar, och hur många lediga det än var när jag försökte joina, så var det fullt när den väl kommit så långt :)

 

Jag lyckades komma in på tre olika, och fick connection problems efter ett tag på alla tror jag... Undras varför det var dem som jag kom in på. ;P

 

Ciao,

Anders

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktiskt väldigt roligt, men.. finns afaik bara i demo-version, så det finns bara en multiplayerbana.

 

Som du ser i tidigare inlägg kan det även vara rätt jobbigt att ta sig in på en server, och jag förvånas inte längre över connection problems.

 

När det väl fungerar så är det dock väldigt roligt. Jag älskar när det finns en bunt olika saker att göra; vara krypskytt och sakta åla sig fram, storma med automatvapen, köra pansarvagn eller vara kamikaze-pilot.

 

Det finns möjligheter, och spelet är snyggt.

 

---

tillägg:

 

Jag hade inte heller hört talas om BF förräns rätt nyligen, och blev väldigt förvånad när det var dice som gjort det (Digital Illusions, mest kända för sina Pinballspel, och på senare tid bilspel)

 

Ciao,

Anders

 

[inlägget ändrat 2002-08-20 01:08:21 av Anders N]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar för informationen, jag fick spelet igår som sagt så jag får väl ta en flickvänfri kväll och testa det :)

 

Don't Underestimate The Power Of Esuk ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...