Just nu i M3-nätverket
Jump to content

anpassa sitt rum

janne.kemi

Recommended Posts

tjena ., finns det nån bra guide nånstns om hur man bäst anpassar rummet till hemmabio bygge .,. hur stort rum som funkar bra .. vad man ska tänka på vid projektor placering och köp och sånt , hittar överalt guider om hur man ställer in högtalare och så ., så det fixar jag ... men själva bilden ?

Mr Andersson

Jag har gett upp mitt HB-bygge...

Jag kom på att jag istället kan köpa 850 biobiljetter, vilket räcker 17 år om jag går en gång i veckan!

hahah ., mmm .,.

nej det är en på jobbet som skall bygga hus .,. och då skulle han tänka till så att han skulle bygga ett rum färdigt till hemmabio, när han väll planerar rummen ... så jag lovade o hjälpa till .,.

Mr Andersson

Ok, han gör i alla fall på rätt sätt - dvs bygger hemmabio innan huset finns, då har han alla möjligheter att göra som han vill/som man ska!

Ett tips, är att kolla i en vanlig biosalong och sen bara gör det lite mindre. Det är inga amatörer som bygger biosalonger....

vilket räcker 17 år om jag går en gång i veckan

Då räcker biljetterna i 425 år till mig, eftersom jag bara går på bio nån gång i halvåret. :)

\\Anp

Erik Junesjö

Mitt tips är att du köper ett exemplar av tidningen "What HIFI?" (finns i välsorterade tidningshyllor). Den har i varje nummer en bra guide med bilder på olika hemmabiorum.

/Erik

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...