Just nu i M3-nätverket
Jump to content

"Hover-button"??

MCS

Recommended Posts

Jag har i FrontPage lagt in en Hover-button, en vanlig knapp som ska ändra färg när man går m musen över den typ...men när jag lägger ut den sen så syns den inte, det blir bara en grå ruta där knappen ska vara och länken funkar inte heller...vet nån vad felet är?

mvh / Malin

Har du någon adress du kan lägga ut, så man kan kolla i koden? Lite lättare att hjälpa till då. Annars är det klassiska att sökvägarna är fel eller att man har laddat upp till fel katalog. Eller en kombination av båda... ; )

såhär ser koden ut...det är så konstigt för jag använde ju autofunktionen i Frontpage när jag la in den...

<applet code="fphover.class" codebase="./" width="200" height="20"><param name="color" value="#000080"><param name="text" value="Ladda ner produktinformation"><param name="effect" value="glow"><param name="textcolor" value="#E6E6E6"><param name="fontstyle" value="bold"><param name="fontsize" value="12"><param name="font" value="Helvetica"><param name="hovercolor" value="#FF0000"><param name="url" valuetype="ref" value="klingerprodukter-ned.htm"></applet>

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...