Just nu i M3-nätverket
Jump to content

LdB Rich - <censur>-sprayen som luktar räv

Anp

Recommended Posts

Kristianstad

Usch ja. Man blir minst sagt irriterad nu när TV4 får lov att sända reklam mitt i filmer.

Har TV4 problem med ekonomin??

/ Kristoffer

Windows kunde inte hitta något tangentbord. Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att avbryta.

Har TV4 problem med ekonomin??

Inte nu längre... ;)

Det var ju efter systematiserade brott mot deras reklamregler, med påföljande böter, som reglerna ändrades till det nuvarande. Innan gjorde dom ju en mängd små låtsasprogram för att kunna kringgå reglerna som sa att reklam bara fick sändas mellan program. Böterna var ju för övrigt löjligt låga i motsats till de reklamintäkter de fick.

Själv har jag för länge sedan slutat titta på TV4.

Var det inte någon undersökning i DN för ett par dagar sedan? Som visade att antalet tittare sjönk varje gång det blev reklamavbrott...jag undrar varför. ;)

Å andra sidan så är ju reklamfinansierad TV att föredra, tänk om SVT insåg det också så man slapp TV-licensen (inte för att jag brukar betala den, men ändå).

Kristianstad

SVT har ju Anslagstavlan ;-)

Jag skulle precis som SYS 64738 skrev, hellre ha SVT reklamfinansierat.

På tal om TV! Är det någon som vet varför andra kanaler (t.ex. TV3 och Kanal 5) inte får sända i det "stora nätet"? Sverige är nog ett utav de länderna i Europa som har minst TV-kanaler att erbjuda "gratis".

/ Kristoffer

Windows kunde inte hitta något tangentbord. Tryck F1 för att försöka igen eller F2 för att avbryta.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...