Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Penslar i Photoshop


Kristoffer Berglund

Rekommendera Poster

Kanske funktionen "penselalternativ" är den du söker? Finns i både handboken och hjälpfilen. Du kanske inte köpt programmet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kristoffer Berglund

Det fungerar visserligen på standarduppsättningen av penslar. Jag undrar hur man ändrar storleken på de alternativa uppsättningarna som följer med photoshop. Penselalternativ fungerar ej på dessa...

 

// Krille

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

är det här BSA´s lilla hemliga "vem har inte köpt licensen för han ställer så dumma frågor" lista så de kan åtala 15-åringar som går medialinjen och har piratkopior hemma för att lära sig programmen.

 

Bort med alla moral tanter härifrån, tack. om man har en fråga om programmet ska man inte behöva ta en massa spydigheter från viktigpettrar som kan lite mer.. tönt!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förvisso så ska man inte moralisera, men jag anser att som licensägare till Photohop ska jag inte behöva spendera tid på frågor som är så uppenbara.

 

Är man nyfiken lär man dessutom finna svaret genom att testa programmet till max. Ett tips till frågaren är att kolla popupmenyn vid penslarna, där finns alternativ att ändra befintliga penslar och göra egna.

 

Petra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...